آدرس ما:

البرز، شهرک صنعتی اشتهارد

شماره تماس ما:

(064) 332-1233

فکس:

(099) 453-1357

درباره ما

درمورد متین پلاست بیشتر بدانید

تاریخچه

این شرکت درسال 1375 در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و در ناحیه صنعتی اشتهارد با هدف تولید انواع فیلم و کیسه های پلی اتیلن بنا نهاده گردید.

اهداف ما

از زمان تاسیس این شرکت ، اقدامات زیادی در جهت دستیابی به تکنولوژی روز جهت تولید محصولات صورت گرفته که از آن جمله نصب ماشین آلات با تکیه بر تکنولوژی روز اروپا جهت تولید فیلم شیرینگ، انواع رول نایلون در عرض های مختلف، خط تولید فیلم استرچ با تکنولوژی CAST FILM  می باشد .

این شرکت به خوبی توانسته با تکیه بر تجربه درخشان 18 ساله خود در امر تولید، حوزه بازار خود را به کلیه صنوف صنعتی اعم از صنایع غذایی شیمیایی، دارویی، رنگ و رزین و … گسترش دهد و برای سال آتی ضمن برنامه ریزی جهت گسترش سبد محصولات شرکت، برنامه ریزی لازم جهت صادرات کالا صورت گرفته است.

سازندگی 98%
تولید 91%
تکنولوژی 94%
01

نایلون شیرینگ

این شرکت توانایی تولید فیلم از ضخامت 12 میکرون تا 200میکرون و عرض 8 سانتی متر تا 2 متر و با ظرفیت اسمی 5000 تن در سال را دارا می باشد.

02

نایلون کیسه 

امروزه استفاده از کیسه های پلی اتیلن به عنوان یکی از رایج ترین و به صرفه ترین روش ها برای بسته بندی اکثر محصولات صنعتی شناخته می شود.

03

استرچ

این فیلم دارای چسبندگی و انعطاف پذیری 300 درصدی بوده و می تواند بدون نیاز به هیچ چسب اضافی به پاکت چسبانده شود .

04

 نایلون کشاورزی

استفاده در زمین های کشاورزی و به منظور تسهیل در شرایط آبیاری و تولید نایلونهای کیسه ای و بسته بندی محصولات کشاورزی امکان پذیر می باشد.

اهداف ما

درباره اهداف ما بیشتر بدانید

امید است در روزهای آینده سر منشا خیر برای همگان و آغاز سرفصل جدید، همکاری های تازه با هدف شکوفایی صنعت ایران عزیز باشیم.

برند های همکار
به ما بپیوندید

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.